Påsklov

Satt här och tänkte ta ikapp det jag skjutit upp den senaste veckan. Tänkte börja med min au-pair ansökan, så jag satt och letade igenom min brors dator efter lämoliga bilder på mig. Hittade i stället en massa från min uppväxt. Somrar på sjön och tillfällen med släkten. Slog mig att det är dem jag kommer sakna mest om jag kommer iväg. 
 
en sen kväll ute på sjön med familjen och kusin Ida. 
 
kvällsmat nere vid hamnen en sommarkväll. 
 
 
Samma dag som vi skulle på Madonna, 2009. 15 år och rosa bh.
 
Hos våra släktingar som bor på världens finaste ö i Stockholms skärgård. 
 
 
 
Midsommar i stockholms skärgård:
 
 
 
Ocean road, Miami
 
 
 
 
 
 
mamma blev intervjuad av CBS News, haha, så hon har varit på Tv i USA. coolt ju
 
 
vi hoppar lite i tiden. thailand
 
 
 
rörigt men fint. Gillar hur jag levt en dröm i 19 år. Nu är verkligheten ikapp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0