31 Januari

Skriver ett blogginlägg medan jag väntar på att ansiktsmasken ska stelna så jag kan tvätta bort den. Så ni vet. 
 
Igår var en bra dag. Jag var i skolan till 15.30, sen åkte jag in till Örebro med Matilda och Tea. Vi tittade i lite butiker och käkade på La Baguette. Jag köpte en klänning för 49:-, awesome. Tanken var att vi tre + chrizze och elin skulle gå på bio på kvällen, men eftersom vi hade krigsskador hela högen (iallafall halva) kunde vi inte tänka oss att sitta i biostolar i nästan tre timmar, istället åkte vi alla hem till Christoffer (förutom Tea som åkte och gymmade) och slog pååååååå.... gissa vad? 
 
Coldplay. Haha. Matilda och Elin hade inte sett den, och varken jag eller christoffer har tröttnat på den (trots att vi sett den hundraskjuttioelva gånger nu) så det var ett självklart val. Vi hade köpt popcorn och cola. Sen låg vi i en hög i christoffers säng och sjöng med i låtarna på konserten. Så underbartjävlafuckingawesome är den
 
Sedan åkte jag, matilda och tea hem till Matilda och sov där. Jag höll på att döda hennes katt i sömnen eftersom han bet i mina tår och jag fick för mig att det var en orm. En liten konstig grej jag har fått för mig. Ahja. Han/hon/hen överlevde. 
Vi har matildas hus för oss själva hela nästa vecka så vi tänkte flytta in där några dagar så Matilda slipper vara själv. Lika bra att trötta ut oss på varandra eftersom vi inte kommer ses sen på två veckor. Cause I'm going to Malasya. 
 
Hejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0