Nu är jag tillbaka i mina rutiner

nästan i alla fall, åt fan en chokladboll idag, på en onsdag..... inte bra. Det är för att jag dragit tillbaka till sötsuget nu när jag varit i Thailand och Malaysia och köttat glass och chips varje dag. FIT SOM FAN! Men nu ska jag starta mitt hälsosamma liv, var på gymmet idag faktiskt. 40 min motion och lika mycket styrka. Sitter just nu och dreglar på vattenflaskan jag fick låna av Gustaf, bara för att jag är världens fräschaste tjej.
 
Skönt att vara tillbaka bland vänner och..... inget mer. Fick en Matilda i famnen igår när jag kom till skolan och en kram av en naken Lisa när jag klampade in i omklädningsrummet på idrotten. Bara Elin jag inte träffat än av dem jag vill. (Tove träffar jag ju imorgon, eftersom jag ska på bio med henne, tw och gustaf) (afterschool-bio) (för att vi är coola) (bara en till parentes).
 
jag och några resväskor som fortfarande ligger oupppackade på vårt gold. jag har dock varit duktig och packat upp min nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0