Helg och sånt som är kul.

Hallå guys. Jag har ju fan glömt att berätta om min löjligt braiga helg. Är dock för lat för att ladda in bilder i datorn så inlägget får bli bildlöst och tråkigt så länge.
 
I fredags bjöd jag hem lite guzzar hem till mig. Det var Christoffer, Elin, Jocke, Tove, Jennifer, Victor, Lisa och Aron. Vi möttes inne i Askersund och käkade pizza på grillen. Proppmätta traskade vi sedan vidare till Ica för att köpa saker som skulle göra oss ännu proppmättare - chips, godis och julmust (givetvis). När vi kom hem till mig tröck (i askersund talar man askersundska och inget annat. här finns inget som heter tryckte) vi oss ner i tvsoffan och slog på Home Alone, både ettan och tvåan. Där emellan insisterade jag med att se på X-factor. Skitmysig kväll, innehöll egentligen mer prat och skratt än filmtittande, men vad gör det? Tackar mina världens bästa guys för att dom vill vara mina världens bästa guys. eller nått.
 
På fredagskvällen fick jag sms av Adam, något i stil med "Kom på rocklördag hos Jonas imorgon. plocka med någon vän, vi bjur på alkohol, det finns så det räcker och blir över." Rocklördag består alltså av att se på musikdvder och dricka alkohol, kort sagt. Det var jag, Lisa, Adam, Christoffer och Jonas. Vi fick lära oss en hel del om Steel Panther och The Shocker. Jag drack även någon rosa gegga lika tjock som sylt, det visade sig sedan att det var Jonas som gjort egna shottar genom att koka ferraribilar. ett ord: äckligt.
 
Tiden gick asfort. Klockan tre gick jag, Lisa och Chrisse hem till honom och åt mackor innan vi somnade. Jag vaknade sedan klockan 06 och kunde inte somna om på hela natten/morgonen. Jag vet hur jävla ocoolt det är att säga något sånt här men jag gört endå, jag var så jävla bakis. Inte bra eftersom jag skulle upp och sjunga på ett dop vid 11. Haha, yolo. Duschade och åkte iväg. Det gick fint ändå, om ni undrar. Sov mig sedan igenom hela farsdagmiddagen hemma hos mormor och morfar. Dom måste älska mig.
 
 
buubblor :D :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0