det blev en bra helg trots allt

I fredags drog jag hem mina vänner till mig för lite pepparkaksbak. Christoffer, Victor, Joacim, Elin, Jennifer, Linus, Elin och Tove var det. Vi möttes upp på Ica och handlade det vi behövde för att överleva kvällen - julmust, glögg, pepparkaksdeg, ostbågar och chips. Nyttiga som vanligt. Pepparkakorna bakade vi samtidigt som vi såg på x-factor och skavlan. Dom blev förövrigt skitfula och skitgoda. 
 
Vill även tillägga att jag och Jocke brukar ha en liten bilrace-artävling ifrån Icas parkering och hem till mig. Jag har vunnit de två tidigare gångerna. Så denna gång hade han tänkt ut hur han skulle kunna komma före mig och hade därför parkerat så nära utfarten från parkering som möjligt. Bara det att när han skrek till mig "NU RACEAR VI JOSSE!!" så var jag mycket närmare min bil än vad han var sin, så jag han före honom även denna gång. Hans plan gick i lås. Undrar när han ska insé att jag är oslagbar. 
 
 
 
haha ser fett gott ut ju. 
 
På lördagen åkte jag till Gustafffff. Vi såg på fotboll en stund, sen åkte vi in till Örebro för att gå på biooooooooo - breaking dawn. Precis när filmen började viskade han till mig - jag tror den är skitdålig. Men ack så jävla fel han hade. Den var så jävla skitbra som den kunde vara. Slutscenen var så fin så man dog. Dels för att det var slutet på hela twilight sagan, men även för dom spelade en låt av Christina Perri som är verkligen helt okänd men som jag lyssnat på ända sedan jag såg henne på Peace & Love i somras. Den är så jävla fin. Thousand years, heter den.
 
 
Efter bion tog vi en liten promenad i Örebro. Sedan skjutsade jag honom till kumla där hans bror skulle hämta honom. Jag åkte vidare hem till Ninni för att umgås med henne, Elin, Jocke och Victor. Vi spelade sällskapsspel och åt ostbågar. Efter det slog vi på en film, Jennifer och jag var som vanligt trötta redan vid elva, så vi somnade i en hög i soffan medan de andra såg klart på filmen. Så sjukt mysig och bra dag! 

 
Kan även dela med mig av lite bilder som togs på krogen förra fredagen, men som aldrig hann bli publicerade. Here we go. 
 
 
 
 
 
 
 
 
bra bilder ju. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0