Är man varken ful eller spyfärdig efter ett gympass har man inte tränat tillräckligt hårt

Det är lite så vi tänker, Lisa och jag. Jag är fortfarande ful, till och med oduchad - i alla fall i håret. Tänkte att det inte var någon idé att tvätta det eftersom min mamma vill dra med mig på ett spinningpass klockan 19.00.


Denna vecka kommer vara så jävla bra. Jag och Christoffer höll på att sluta andas av lycka när vi insåg att vi inte har en enda naturkunskapslektion denna vecka. Imorgon missar vi den på grund att vi ska in till Örebro på universitetsmässa. På torsdag missar vi den för att klassen drar till Stockholm hela dagen. UNDERBART.

 

Dessutom är vi halvt lediga på onsdag, våra musiklärare är på någon kurs och därför är alla musiklektioner inställda. Dessutom ska Tea sova hos mig på kvällen, kommer bli förträffligt. Och dessutom (igen) gjorde jag en redovisning idag. Vi blev indelade i smågrupper, en grupp hade redovisning idag, och de andra grupperna på onsdag och fredag. Därför är jag helt ledig då de andra har. Jag sjuuuunger av lycka.

 

Hoppas jag kan fortsätta vara så här glad i alla fall veckan ut!!

 

lite glad när man pratar med lisa i telefon.
 
ännu gladare när man är med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0