And if it don't feel good - what are you doing it for?

Min halloween blev först väldigt lyckad, sedan väldigt misslyckad, och sedan väldigt lyckad igen. I'll tell you.

Kvällen började hos Caroline. Jag åkte dit med Jocke och Elin. Sen trillade det in fler peeps. Matilda, Tea, Adam, Victor, Alex, Gustaf, Dilan, Anna, Tove, Amanda och Jennifer - för att vara exakt. Utspökning, ölspel och bra musik.
 
 
Senare åkte vi alla in till Örebro för att fortsätta kvällen på Strömpis. Jag hann vara där i två minuter, vet inte om detta är för pinsamt för att nämnas men jag nämner det ändå: jag hade med min en rosévin på burk in, därför fick jag inte vara kvar på strömpis. Jag blev utslängd, med ett lite brutalare ord. Det var dock inte så brutalt som det låter.
 
 
Som tur var befann sig Lisa fortfarande i Örebro, eftersom hon varit chafför åt oss. Jag ringde henne och tvingade med henne till Mc Donalds, eftersom jag ville tröstäta. På Mc Donalds var det förvånandsvärt roligt, hamnade vi bredvid ett gäng killar, det visade sig att jag kände en av dessa lite halvt, därför följde vi med dom till Bells och drack öl. Näe, vem försöker jag lura. Jag drack cider. Det var här kvällen vände och blev bra igen.
 
Jag fick min hand fasthållen över ett stearinljus eftersom jag sa att det absoluuuuut inte gjorde ont att släcka ljus med handen. Det resulterade i att vi fick beställa in ett glas med is som jag och Oliver fick kyla våra handflator med resten av kvällen. Har numera ett brännsår. Där fick man vara att vara trotsig.
 
 
Hihi. Jag blev stoppad av en utländsk kille som trodde att jag blivit slagen, vet man att man lyckats med halloweensminkningen. He was like "oh my god, are you okay?".
 
 
Jag sov hos Lisaaaaa. Vi satt i hennes kök och åt mackor med mangoraja på innan vi la oss, sorry mamma. Hhihi. Mådde förvånandsvärt bra imorse när jag vaknade, mamma hämtade mig dirr. Ska snart dit igen, det är tapaskväll med lite fina tjejor!

Sitter för tillfället och skrattar år det sjukt fjuttiga bränmärket i min hand som gjorde så sjukt ont igår.

Kommentarer
Postat av: Lisa Herbert Blückert

ASBRA KVÄLL MEN JAG FATTAR INTE ATT DU INTE NÄMNDE CP:T?????

2012-11-03 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0