jag är KÖRD!

Kursprov/nationellt prov (ELLER VAD FAN MAN SÄGER) i Matte B imorgon! Jag är 100 000% säker på att jag får IG. Känns ju bra! Var nyss ute och sprang för att skingra tankarna, satt med panik här för någon timma sedan.

Idag var det föreläsning hela eftermiddagen, eller föreläsning och föreläsning. Vi hade någon slags infoträff med arbetsförmedlingen samt några företag i Hallsberg. Dom uppmanar oss att söka jobb men inte fan vill dem ge oss några, har sökt både ahsell och posten. Men nä. Och inte fan fungerade deras powerpoint heller. Meeeeen, dä var väl lärorikt antar jag!

Väntar på att Lovisa ska komma hem från kumla så jag kan åka till henne och sova! ♥ Har just upptäckt en liten sak kallad webbcamera, så nu tänker jag ösa ut bilder som ser likadana ut ungefär. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0