för jag kan göra det som ingen gjort

vill bara börja med att klaga på min förkylning. den fuckar ur hela mitt system. kan inte andas -> kan inte sova -> kan inte leva.

så enkelt är det.

Men jag var en viking idag och gick till skolan ändå, för vi skulle skriva nationellt prov i engelska. det visade sig sedan att det skulle skrivas imorgon. såklart, tänkte jag då. sen började jag gråta över min feber. min näsa grät också lite. Sen blev jag glad när vi öppnade matildas chipspåse som blev över sen i tisdags. Elin, jag och Matilda satte oss på ett ställe där ingen kunde se oss och åt upp hela påsen. SÅNA JÄVLA TÖNTAR ÄR VI! ♥

Kom hem, och har städat mitt hus lite för imorgon får jag gästeeeeer. Har dessutom bytt sängkläder i hopp om att sova bättre. Min säng går bra att titta (den är så mysig♥) på och se på film (svanslösingen) i, men att sova i.. de funkar inte.


 


hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0