onsdag

jag har nu levt två dagar som artonåring. å det är ju kul!!! elin sov hos mig inatt och var alltså med igår när min släkt kom hit för att äta lite godsaker och fira mig. vi somnade ganska direkt när dom åkt. sedan vaknade jag igen redan vid 01.00 och har sedan dess sovit till och från, tror jag börjar få sömnproblem. det är fan bland det värsta som finns :(:( speciellt skoltaggad är jag inte heller, jag är nog efterbliven. eller mer ointresserad. 

efter skolan följde fanny med mig hem, vi har lekt MASSOR! fick dessutom för oss att studsa matta heheheeeh, slutade med att vi låg med fötterna mot varandra och stirrade upp i himlen samtidigt som vi sjöng så att det ekade mellan trädtopparna. himla mysigt! hon åkte nyss :( 

jag vill SOVA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0