Jetlag

nu är klockan snart 21.00 i thailand men bara snart 15.00 här. Eftersom jag är van med deras dygnsrytm känns det väääldigt jobbigt att jag nu ska åka iväg till kumla och spela lite musik på livekarusellen med gustaf och johan. jobbigt, men kul såklart!

Imorgon ska jag träffa Lovisa och byta bilder. Så jag får hennes och så tvärtom. Så imorgon kommer det nog upp lite här!

blickade just över bilderna vi tog med vår systemkamera lite snabbt och det känns verkligen som vi fortfarande är där! :( gustaf skulle köra bilen hem och han hade blivit så van med vänstertrafik att han la sig i det vänstra körfältet när vi körde iväg, ingen reagerade förutom mamma. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0