100% Party

Medan lovisa blir sminkad och fotad av sin syster för ett skolprojekt passar jag på att berätta om gårkvällen. Jag var som sagt i kristinehamn först för att spela lite musik med johan och gustaf, jessica var även med som support! Sen släppte dom av mig i Örebro och då gick jag hem till albonita för att sminka över det sminket jag haft hela dagen. Fina och glada traskade vi iväg till krogen och fic stå i lång kö innan vi kom in, som tur var hade vi några pratglada grabbar från värmland bakom oss! Inne på krogen blev det dansa, dansa och dansa till alla möjliga hits som någonsin funnits. 100%party gänget hade även tagit med sig idolrabi! När klockan närmade sig 01.30 traskade jag iväg mot Mcdonalds och mötte upp Martin och malte. Sedan blev det två timmars bussresa hem till Askersund. Väl framme gick jag av vid lovisa och tvingade upp henne för att låsa upp dörren, sedan sov jag där (eller här kanske jag ska säga, då jag fortfarande är hon henne). Vi har spenderat dagen framför tvn med frukost bestående av varma baguetter, sen blev det efterrätt (kladdkaka och varma hallon) samt en massa godis! Senare ska vi iväg till Kumla för att mysa med elin, hanna och lisa! Äsbrä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0