Assååå

Jag råkade tröttna på dethär med bloggandet, men kommer förhoppningsvis igång snart igen. Haha, det här har hänt de senaste dagarna:

- En hund skällde utanför huset (igen) så vi tog in den
- När vi pratade med ägaren till hunden visade det sig att hunden var ute efter våra katter. Grannkatten blev biten igår, så nu riskerar hunden att avlivas
- Jag sprang 5km på löpbandet. 28 minuter.
- Jag har fått sommarjobb
- Skulle börna i skruttiga bilar, men den ena gick sönder så vi fick meka istället.
- Jag har hälsat på min farmor. Hon blev överraskad över mitt körkort, som jag haft i snart tre månader haha
-
Jag har sovit hos Sara efter en fäzt i laxå

Bara det. Inget mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0