Panetoz kommer in och dom skapar kaoz, utmanar er alla på en afrodans

Nu ska vi se om jag kan berätta om denna helg på ett så enkelt sätt som möjligt, det har hänt så jäkla mycket grejjor you seeee. Om jag skriver lika bra som jag pratar kommer detta bli ett enda stort mummel. Att dygna och sedan dra direkt från efterfest till jobb var inte min smartaste idé, men det funkade. 
 
Festandet startade hemma hos Sara i Fredags, ganska direkt drog vi vidare till några kompisar som hade placerat sig utanför en husvagn på en folktom parkering i utkanten av Askersund. Det låter sjukt tattigt men var så sjukt kul. 
 
 
Nästa bild i kamerarullen är tagen hemma hos Sara dagen därpå. Jag vaknade upp bredvid Anna efter att ha spungit runt i Askersund tillsammans med Clara för att leta efterfest. När Summerparty stängde klockan 02.00 drog vi hem till Clara, sen ut på stan, ner till seven eleven. På vägen tillbaka till Clara hörde vi musik och fick hopp om efterfest, men det var bara Markus, Lukar och Jocke som stod och hoppade på en bil. Haha 



Dagen därpå låg jag utslagen till klockan 18.00, sen började festandet igen en timma senare. Då var vi hemma hos Clara. 
 
 
Rätt som det var lös hela altanen upp av en blixt och i samma sekund dundrade världens högsta åsksmäll i våra öron. Så vi fick flytta in, där satt vi och lyssnade på musik och käkade ost i väntan på att regnet skulle sluta falla ifrån himlen. 
 
 
 
bron ut till partyön blev överbelastad så det stängdes av ett tag. haha
 
 
Panetozzzzzzzz
 

Dem kom ut och dansade med oss på dansgolvet sen

Jag och linnsan
 


Claris skor var inte asrena
 
När partyt stängde drog en helg hög med människor vidare till seven eleven. Nebeyu från Panetoz följde med ossss dit. Sjukt ful bild (på mig) men den var ändå mysig. 
 
 
Kvällen fortsatte hemma hos Clara med ost, badkar, chips och bakistabletter. Klockan 05.00 kom mamma och hämtade mig och körde ut mig till Harge för att jobba. 0 sekunders sömn denna natt. 
 
 
Helgen kunde knappt blivit bättre. Den var bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0