I hardly know you, and I don't want to let you go

att det är fredag är det inget att hurrrrrrrrra över. iallafall inte för min del. jag har varit ledig från arbete i princip hela veckan, ska jobba lördag och söndag. men lite roligheter har det hunnit hänt dessa lediga dagar.
 
i onsdags stod jag på scenen i hamnen och sjöng tillsammans med gustaf, christoffer, johan och adam. det var guld. askul verkligen! och efter spelningen styrde vi hem bandet till mig, grillen var tänd och likaså infravärmarna. vi snackade, åt och blev uppätna av myggor. hann även se små delar av spelningen som mamma hade spelat in. ska försöka lägga upp lite här på bloggen!
 


 
Dagen därpå (nu är vi alltså på torsdagen) så rullade jag iväg till marieberg tillsammans med lisa och aron, för att ge honom en makeover. han fick med sig så mycket som fyra tröjor och en parfym. alla tröjor var randiga insåg vi sedan när vi var klara. men det var guld. hann även trycka i oss två feta kakor och lite kaffe och cokacola innan vi rullade tillbaka till vretan. vi stannade på sojasås och inhandlade det som behövdes för att laga tacos. de vill säga: enbart mangoraja. typ. vi åt, och sen åt vi lite mer, sen ville vi spy, sen åt vi lite mer. fint som fisken. aron och jonte kom till oss och spelade unooooooooooooooo, jag vannnnnnnnn inte. vi spelade tills vi fick för oss att gå en liten kvällspromenad till utkikstornet, jag trodde att vi skulle bli mördade. vet inte varför man alltid får för sig det, bara för att man är ett gäng ungdomar som traskar runt i skogen mitt i natten. men vi kom tillbaka till lisas hus omördade så då kunde jag åka hem... omördad.
 
 
dä va en mysig kväll och jag tycker lisa är bäst. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0