They tell me, to breath easy for a while

Nu har jag pluggat (jävligt dåligt, men ändå), städat, och även startat thailandspackningen. Har hela veckan fullbokad nu känns det som. 

Just nu tänkte jag lägga upp lite ointressanta bilder från helgen. Den första är på mig och fanny, när vi satt på föreläsningen i aulan. Suddig dock

Kasper smått panikslagen över en uppgift i samhällskunskap som han missat, haha 

Jag kom hem, väntade på lovisa och under tiden myste jag med kissen

Det här är från morgonen därpå, vi slog på tvn och då visades Jusin Bieber - Never Say Never. Lovisa låg bredvid mig och grääät!!

Efter det tog hon upp sin telefon och blev tyst i en halvtimma, sedan säger hon "vilket bra liv dom har.. :/", det visade sig att hon hade legat och tittat igenom hela Justins instagramprofil, och till sist ringde hon sin mamma och sa "mamma, mammma. Du måååste köpa en justin bieber tröja till mig!!!" 

Följde som sagt med hem till dom, åt god mat och tittade på melodifestivalen, sov även kvar. 

Och här är min ovikta packning. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0