Ses imorgon, Thailand!

Nu är det slut-tjatat. Detta blir nämligen det sista ni hör från mig innan jag åker iväg. Planet lyfter klockan 13.00 imorgon och resan till från Arlanda till Thailand kommer ta tolv timmar. I Bangkok ska vi mellanlanda, och byta flyg ut till Koh Samui. 

Känner mig helt bekymmersfri just nu! det här ska bli så underbart.
Här är några bilder från vår första Thailandresa. Det här blir vår tredje! 





Gustaf och jag envisades med flätor i håret. Haha!!
Skillnaden är att denna gång har jag lovisa med mig, vi två kommer dela rum hela semestern. så får mamma, pappa och gustaf dela. 

Ha det bra allihopa! NJUT AV LOVET!!
Puss på er alla!



ราตรีสวัสดิ์ (godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0