ligger i min säng och måste döda tid, låt mig berätta om min dag in i minsta detalj. trots att ingen kommer läsa. dessutom funkar inte styckesindelning från mobilblogg

Herregud vilken mysig kväll det blev hos fanny igår! kladdkakekvällsmat, lite sjungande i hennes studio samt väldigt mycket snack innan vi till sist somnade, efter 23 någon gång. Jag vaknade sedan med ett ryck mitt i natten, satte mig upp och nästan skrek av skräck. Har nämligen fobi för ormar och på något sätt hade dom lyckats trassla sig in i mina drömmar igen. Den här gånger skulle jag bli uppäten. Sedan blev det morgon och uppstignig (måste jag tydliggöra att det inte handlar om drömmar längre?). Fick skjuts av Hannes till skolan eftersom han ändå skulle åt samma håll. Jag kom dit, mötte upp fanny, hade sånglektion i aulan, vilket äger! Och efter det fick jag rusa iväg till klassrummet för att skriva ett engelska writing test, lite lökigt och halvdant. Efter det var det seminarie på schemat, det löste sig då läraren själv svarade på de flesta frågor hon ställde oss. Dagen rullade och sista lektionen var matte, vi repeterade inför provet imorgon. Kommer gå käpprätt, men det känns som ett litet problem just nu. När jag kom hem till Askersund satt jag en timma på trafikskolan och övade på massa konstigt formulerade frågor. Nu kör vi ändå, tänkte jag. När jag kom till mitt hus, och sprang upp för trappan, och in i mitt rum, låg det ett litet paket på sängen, "till min lilla älskling" stod det på kortet. Från mamma alltså, innanför pappret gömde sig världens finaste överkast och örngott. Jag har även hunnit med att packa, springa runt och dansa till musik (detta vågar jag bara skriva eftersom jag antar att ingen läser, inte ens du Sara!), och skickat in ett cv till ahlsell. Nu kan jag sova ångest fri, om man bortser från att det är matteprov och redovisning i historia imorgon. Nu ska jag sluta skriva och ägna mig åt att sova, livet leker va? Höjdo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhahah tro de eller ej men jag läste faktiskt hahaha xD

2012-02-16 @ 12:34:36
Postat av: Lisa Herbert Blückert

huhuhuhuuuu och jag läste med. men det är helt rätt jossi! dansa bör man annars dör man(..av uttråkningshet)

2012-02-16 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0