Jag bara kämpar

Pluggar. om jag lyckas få klart plankning av en låt idag tänker jag belöna mig själv med en dubbelnougat, om jag inte lyckas, så får jag se nougaten som ett tröstpris

- Kämpar för fullt med allt just nu. Igår skrev jag nästan klart en psykologiuppgift.
-Idag hade vi en liten redovisning angående praktikplatsen
- Samtidigt som jag lyssnade på alla andras redovisningar satt jag och smögskrev en annan uppgift, som ska in imorgon.
- När jag kom hem till Askersund gick jag direkt till trafikskolan med Martin och pluggade i en timma. 
- Nu har jag kommit hem och ska planka en låt. Det är en musikläxa

Rundar av detta tjat, med lite trevliga bilder:





Tre söta flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0