Just because I'm losing doesn't mean I'm lost

Underbart bra dag. Vaknade upp brevid Elin och gick direkt upp och åt frukost. Vi åkte sedan till Askersund och tog med Matilda och Tea på vägen. Jag lämnade sjukelin hos jocke och tog med mig de andra två ner till torget i Askersund. Där var det barnens dag, så det fanns ponnyridning och julklappsutdelning av självaste tomten himself. Det var sjukt mycket folk. Mitt i detta blurr stod vi och sålde vita knutar. Det gick awesome! 

När jag kom hem var jag sjukkkkkkkt trött. Tog en dusch och la mig i sängen och ringde Lisa. Efter en halvtimmas långt samtal fick vi avbryta oss själva för att ha något kvar att prata om när vi ska ha myskvälllll på torsdag. Yee! Me längtar. 

När vi lagt på slocknade jag på en gång, tänkte ta en powernap och ställde därför alarm på 35 minuter. När det sedan ringde stängde jag av det och sov en halvtimma till. Hade kunnat sovit vidare men då hade jag antagligen vaknat klockan 2 inatt helt klarvaken. Inte en bra idé. 
 
Så jag slog på en coldplay konsert - live from Madrid och såg hela den. Minns att jag satt med Gustaf på hans rum dagen innan han åkte, och han tog fram alla coldplay-konserter på sin dator och la dom i en mapp så jag skulle kunna hitta dom. Pluttis (säger jag om min 21åriga storebror).
Jag börjar bli coldplaygalen. Deras nya musikdvd är påväg hem till mig just nu! Oh så underbart! 

Nuuuuuuuu ska jag sova. Natti pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0