You sexy thing

Inleder detta inlägg med en jäkligt bra låt som ni kan lyssna på medan ni läser vidare,


Jag, Elin och Matilda skuttade nämligen runt till den idag och inbillade oss att vi levde under 70-talet.

Emma hade något McDonaldspsykbryt hela morgonen. Liiite cute. 

Sen bjussades det på Tacos i matsalen!!! Åt massor!!! xD xD xD fett kolt

sen åt vi lite efterrätt. hehe

Sedan repade jag med Tea och Christoffer. Tea är typ the best shit ever!!!! ♥ och jag typ känner henne assså cooooltt fifaaaan!

Shit vilket oseriöst inlägg. Har kommit på att jag använder ordet "sedan" hela tiden. Men så får dä bli och däää.
Skulle vilja hälsa till Elin och Matilda xD xD xD hej hej babes ♥

Kommentarer
Postat av: sssexy_girl94

Öööh HÄJ HÄJ!!

2012-04-18 @ 22:15:13
URL: http://matildanyqvist.blogg.se/
Postat av: Elinfifan

Halloooo!

2012-04-19 @ 20:45:25
Postat av: Emma J Johansson

HAHAHA FAN VA TJOCK!!

2012-04-22 @ 21:00:04
URL: http://esubb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0