Trodde nästan jag var på Hawaii

Bilderna (och kanske lite bildtext hooeheho) får tala i detta inlägg. Det blev iallafall en väldigt bra kväll!


jag var inte speciellt Hawaiiklädd, för jag har ingen fantasi. Så Denise var snäll och lånade ut sin somriga klänning till mig :) drog på mig jeans för att slippa frysa när vi gick dit, dom fick stanna på hela kvällen sen, orkade hela enkelt inte byta om när vi väl var där. haha




Lovisa, jag och Denise tog sällskap av kumlakillarna. Dom var tvugna att tävla om vem som var snabbast över en hög med stockar.


Sen sov halva bunten människor över hemma hos Carlsson.

Kommentarer
Postat av: Tove

Så himla kul att du var med och firade. Har inte skrattat så mycket på länge :D Snart får vi ta en krogen tripp i örebro och skratta ännu mer <3 love

2012-04-24 @ 17:38:15
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0