Min tid som [email protected]

Haha, Lisa och jag kom in på hårfärger igår när vi pratade. Hon trodde nämligen att jag är naturligt brunett, och det är jag ju inte. Så jag lovade att lägga upp bild här på bloggen för att visa hur jag såg ut som blondin. Det är dock gamla bilder, då jag blev brunett som 12 åring och har varit det sedan dess.

Rotade igenom gamla bilder och hittade några roliga.. fjortis josse:



År 2006 var det vårväder på julafton..




Jag var gymnast hela min barndom, här hade jag fått min drömdräckt i julklapp och var sååå glad!



Den sista bilden har en rolig liten historia bakom sig. Det var vår sista kväll i Thailand, jag gled omkring med min blåa dress och mammas solbrillor och trodde jag var skitsnygg. Senare på hotellrummet insåg jag att mina för stora, fula, vita trosor vällde ut där bak och då skämdes jag som fan. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0