Duktig

Jag lovade att belöna mig själv med bloggtillåtelse om jag gjorde klart och mailade in en analys idag. Så jag krigade skiten ur er nyss, i någon timma. Och nu är jag klaaaar. Jag är klar!!! (känns så bra att säga). Nu har jag bara: 

- 1 låt jag måste kunna imorgon
- 4 låtar som ska sitta på fredag
- Idrottsanalys
- Samhällskunskap uppsats
- Svenska prov
- Geografiprov

kvar att göra tills nästa onsdag. Hade även ett läxförhör om STIM och två dokumentärfilmer (båda 30 minuter långa) att titta på tills idag. Men nu är det också ur världen. Asbra!!!


intar pluggställning.


åt lite mackor till lunch.


idag kom jag hem och upptäckte att jag var så inne i pluggandet igår att jag glömde slänga detta äpple (eller om det är ett päron? wtf). idag var det inte så mycket kvar av det.

Nu kör vi vidare!!! SPRÅKHISTORIA! YES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0