Det slog mig just att det här är mitt näst sista påsklov

Så därför trotsar jag febern/hostan och krigar mig igenom allt som jag egentligen inte orkar. Eller ja.. jag spenderade halva gårdagen i denna röra framför tvn:

 

Men sen ringde Elin å Lisa och undrade om jag ville komma till vretstorp, och det ville jag såklart. Mötte upp flickorna vid Ica för att handla en massa godsaker som chips, dipper, vindruvor och pårremurre, sääään blev de fäzt i lisas säng! Vi degade ungefär hela kvällen, spenderade även några få kvarter framför en minibrasa vid Gallaberget med sällskap av Aron. När elden slocknat (vi hällde vatten på den heheh) åkte vi hem till Aron och tittade på superhjältar! Sen kom vi tillbaka till Lisa när klockan närmade midnatt, det satt alldeldes lagom fint med lite nattmackor och te framför Vänner innan vi somnade! ♥



Jag råkade glömma min kamera hos lisa i lördags, så då råkade dom ta lite bilder innan jag kom igår. Och till er som undrar: Nej, dom är inte utvecklingsstörda. tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0