det kommer annat i mellan, och det är bra

CAMPUS 48 TIMMAR. Det har varit en bra helg. Jag har skrattat, pratat oavbrutet, gjort bort mig, skämt ut mig, inte brytt mig för stunden, ätit och sovit som en gud, dansat, sjungt högt, och falskt. spenderat pengar och umgåtts med människr jag tycker om!!! det har varit en bra helg helt enkelt, och det är tack vare detta gäng:



vi alla möttes upp hemma hemma hos victor i kumla, där blandade vi våra drinkar och hoppade omkring i hans rum tills det var dags att gå till bussen. det hade regnat hela dagen men preics när vi skulle traska iväg började solen skina, samtidigt som marken fortfarande var blöt efter regnet. det var så mysigt. lisa var helt övertygad om att det var gud som inte ville att det skulle regna på oss. några få minuter innan det hade hon haft problem med att knyta skorna, så att hon mumlade som hon gjorde är helt förståligt! så söt!



bussresan var kul, likaså resten av kvällen. det var dock kallt, men Maskinens publikhav höll mig varm de första timmarna. Det uppträdandet var sjukt, folk var galna, det var kaoz, trängsel och händer i luften. Jag fokuserade på att hålla Lisa på plats, som stod på staketet och hoppade



Lisas pappa hämtade oss klockan två, mitt i natten, så himla snällt. Hann med två cheesburgare och en cheddardipp på McDonalds innan det. Somnade lagom fint i hennes säng senare.



På morgonen åt vi chips och tittade på Camp Rock, och sjöng med i varenda låt. Sen kom mamma och hämtade mig, jag tog en efterlängtad dusch och borstade mina tänder i duchen, så jääävla gulD.

Christoffer kom hem till mig runt fyra, vi spelade lite på pianot, åt bullar och tittade på pelle svanlös. Sen packade vi in pianot och åkte till Hardemo, där var det bröllop. Fannys syster gifte sig och vi hade blivit tillfrågade att spela lite på efterfesten, under fikat (jag, fanny och christoffer). Det gick jättebra och brudparet var så fina! Har aldrig någonsin varit på ett bröllop förut.



Chrizze skjutsade in mig till örebro sen. Jag drack upp hälften av min dricka på ditvägen och resten där inne. Timbuktu stod på scenen och folk var ännu galnare än kvällen innan. Jag pressade mig längst fram för att rycka i Lisas hår, säga "hej, jag är här nu" och sedan gå tillbaka, det blev lugnast så.



Jag sov hos Lisa även denna kväll, vi åt nattmackor klockan tre med hamburgedressing och drack mjölk direkt ur paketet. Tillbringade sedan hela förmiddagen i solen!



Tackar världen för den där Lisa Bluckert. määäd prickar över U :et. hehehehhäähä. she's great. och de andra grabbarna som var med och förgyllde min helg är också lite great

Gött, fint , bra! Häj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0