berättar dagen med bilder


det första vi gjorde i skolan var att repa, jag blev tvingad bakom trumsettet, jag s u g e r bakom trummorna. ni får alla komma och se mig skämma ut mig, 8 Maj i folkets hus, hallsberg!


sen hade alla i klassen panik för att dom inte gjort läxan som skulle in på mattelektionen.



Hela eftermiddagen har jag varit hemma och tagit det lugnt.

Min bror har rest iväg till Paris. Jag passar på att norpa allt han har på sitt rum. Framför allt pianot, det står så fint vid mitt fönster!

Sen var jag (som ni ser) inne och snattade en kexchoklad, åt den medan jag pratade med bästa Albonita i telefonen! Efter det gick min hjärna in i gustafs rum igen och rotade efter mer godis, hittade bara två gamla påskägg. Tjocka tjejer är också söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0