Sååå jävla ledig

Jag bara njuter!
Idag efter skolan gick jag & kusin anna hem till mormor
och morfar eftersom det är morfars födelsedag. Vi tvingade
till oss lite pannkakor och käkade i tonvis..
tyyiip

Sen kom resten av släkten och då blev det lite mer käk, denna
gång i form utav ris, kyckling- och fläskfilégryta... nomnoom

Orkade tyvärr inte efterrätten..
Låg istället och tittade på en film med anna & erik

Det var tänkt att jag skulle åka till Laxå på myskväll med några
tjejer, men eftersom jag inte kom hem ifrån kalasen förrän 20.10
så blev det inget med det. Hoppas tjejerna har en underbart
mysig kvälll ändå liksom!

Jag har suttit vid pianot ett tag och bara låtit tiden rinna.
Ensam hemma var jag också, fast nu har pappa nyss kommit
hem. Så jag är inte lika ensam längre.

Borde sluta skriva nu eftersom att detta inlägg makes no sense
inte så jäkla underhållande, med andra ord


Puss,HEJDÅ!



så kan det se ut
när det är dags att fotograferas till skolkatalogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0