Retards have more fun

Så jäkla kul, stötte på min gamla högstadievän på bussen
för några dagar sedan och bestämde pang bom att vi skulle
ses i veckan.

Så jag passade på nu såhär, kvällen innan, att titta igenom
vårat album med bilder och det slog mig att

Vi var aldrig snygga:

Inte när vi chillade på studsmattan iallafall..



Och inte heller när vi tittade på film


Eller bara satt på mitt rum..


Eller låg i Albonitas säng..



Eller min..


Och verkligen inte när vi skrattade så mjölken sprutade ur munnen vid olika tillfällen..




Inte ens i brillor



Och absolut inte på våra promenader..


Men när vi för en gångs skull försökte så..
nej, inte ens då


för det slutade alltid så här endå:



Med solsken i blicken och .. äsch, inge snyggt så här heller.


Eller såhär:


Inte ens på fest kunde vi vara snygga:




Inte på raggarrundorna i åmmeberg.


Och inte vid läggdags:


Inte ens som tolv/tretton åringar..

Men
När man ska filma in ett klipp och skicka till idol
i hopp att få en dejt med johan palm eller robin bengtsson
måste man ju iallafall anstränga sig LITE:

Dock fegade vi ur och skickade aldrig in våra charmiga små
videos

Istället gav det oss ännu en grejj att skratta åt såhär i efterhand.
Har haft så kul med den här tjejen så ingen kan förstå

Ska bli så kul att få umgås med'na imorgon!


Kommentarer
Postat av: saraaa

hahaha sällan du har kvar bilderna när ni klädde ut er hos kalle ;) hahaha när vi lämna dej hos han läskiga ;)

2011-09-29 @ 15:01:32
Postat av: sandra

hahahahahahahaha, vilka puddingar ni är asså ;D

2011-10-02 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0