Para Para, Paradise

Var bara tvungen.

Här kommer ännu ett inlägg som saknar bilder, och alla
vet att ett inlägg utan bilder inte är någon höjdare .
men till mitt försvar: sladden ligger där nere och jag ligger..
här. Vilket betyder att jag skulle bli tvungen att resa på mig
och gå ner för trappan, hämta sladden och sen upp igen bara
för att ladda in lite bilder på bloggen

( oooovärt... )

Så jag tänkte bara berätta att jag ska åka till Nora idag och
sjunga på ett dop.

Annars skulle jag inte vara vaken såhär tidigt osv.

Ikväll får jag besök av Ida, hon har flyttat långt åt helvete så
hon är skyldig mig detta besök, för jag saknar henne!

;) hejjjdååååorå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0