Nu ska vi inte överdriva

Men jag har jäääävligt ont i min höft, har även fått kulor
i huvudet, ömmande bröst och ständig smärta vid hjärtat.

stackars mig :(

Klassen var på studiebesök idag i örebro, punkt.
och efter det blev det fika med ett gäng, ihopdraget utav
kakmonstret herself (lisa!!)
anledning: kanelbullensdag

mysigt litet påhitt tycker jag hihi:)

Sen kom jag hem och sen dess har jag gjort precis tvär-
emot vad som var tänkt

tänkt: att plugga
gjort: tittat tv

juste!! på outsiders: en tjej som verkligen verkligen trodde
att hon var en katt. Hon mjauade, gillade rått kött, nafsade
på sin "hona" (flickvän), slickade sig om "tassarna"

PSYK PÅ HÖG!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0