Nattbloggning

(typ iallafall), sovdags om bara några minuter. tänkte bara berätta lite
om ingenting. smällde nyss i mig en hamburgare och har sjukt ont i ryggen
just say'n..

Idag var det fannys födelsedag, så jag hade bakat en tårta till henne
som jag lyckades glömma hemma. Chrizze räddade min dag när han
erbjöd sig skjutsa till Askersund för att hämta tårtan . Så på lunchen tog vi
varsin sked och bara gröpade rakt av.
Allihopa typ.

Sen var det ju matte också. Det enda som äger med mattelektionerna
att se alla förvirrade samhällare sitta och banka huvudet i bänkarna i förtvivlan
(host, kasper) . Nu ska vi inte tala illa om samhällare då jag själv är en, men
ibland önskar jag att vi var lite smartare.

Tack alla naturare (som gustaf, love, josefine, tove, linus, micke m.m) som
faktiskt försökte hjälpa oss. Big up


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0