Lite för mätta

Igår gjorde jag absolut ingenting på hela dagen, sov typ .
Sen skrev fanny att jag kunde följa med till amanda om jag
ville, så jag åkte till hbg och möttes utav fanny,amanda och lisa :)

sen kom även bella :D vi käkade (nu ska vi se om jag kan
stava rätt) chokladfondue och doppade frukter i det, spelade
även lite Kinect också.
Tyvärr hann jag bara vara där i ca två och en halv timma :(
tummen ner till busstiderna mellan hbg-asund på helger ..









satte mig motvilligt på bussen och åkte hem efter det här .
då kom jag på att jag kunde gå till lovisa , då kändes det inte
lika förjävligt längre. kom dit, tittade på film och slocknade

Hihi!
Idag ska jag plugga..... hi - hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0