bloggpaus

Pluggar. Och inte så lite heller. Till imorgon ska jag ha:
skrivit en uppsats (egentligen till idag men I make my own rules)
skriva ner en dröm jag haft (dunno why)
läsa 100 sidor av en engelsk bok (parentes för parenterandets skull)

JIPPI! drog till doktorn idag också med min höft. Ibland gör det så
ont att jag inte kan ligga raktlång i sängen. Men, doktorn bad mig
lägga mig på sängen och sen gjorde vi lite övningar

Doktor: Gör det här ont?
Jag: Nej
D: Det här då?
J: nej...
D: Gör det här ont då?
J: nää..

Efter ett tag besämde han sig för att det var absolut inga fel på
mig! NEHEEEEEEEEEEEEEE, hur kommer det sig då att jag ibland
har så ont att jag inte kan ligga/sitta.
Rekommenderades en röntgen inne på usö iallafall. Så får väl åka
dit då.

nu ska jag fortsätta dö

/ fuck life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0