Ooooonsdag

Hade sovmorgon och utnyttjade den på bästa sätt!! Nämligen repa lite låtar med Fanny, Chrizze och Daniel. Sen rullade hela dagen, avslutade min vistelse i Hallsberg på gymmet.

När jag kom hem väntade köttfärsfyllda paprikor. låter äckligt, är gott.



samtidigt tittade jag på halv åtta hos mig och bonde söker fruuuuuuuuu! haha jag är fan riktigt kär i han från Gotland

samtidigt målade jag naglarna och fick för mig att hälla på lite guldiga kulor hahahah SJUKT FJOLLIGT. Mina naglar är korta och mina fingrar är stora och knubbiga. HAHAHa, hoppas detta töntliga lilla mästervärk sitter kvar tills imorgon



Min katt sitter som vanligt och är hungrig!!!!!!! Trots att han äter oftare än vad jag gör. Han norpade till exempel ena min paprika förut när jag var iväg i två minuter. haarrrguuu



HÄJDÅ FOLKET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0