Hello,yes, this is dog

Min gårdag såg ut såhär:

Mamma och mormor var tvugna att åka till Marieberg och Ikea för
att byta & köpa lite grejer, så jag följde med. Övningskörde dit! Hihi

Jag hittade värstaste sötaste mysigaste lampan på Ikea, passa perfekt
på mitt röda rum!



Som sagt värsta sötaste mysigaste. köpte även lite doftljus och väldigt stora
muffinsformar så jag kan baka väldigt stora muffins i dom väldigt stora
muffinsformarna : )



Blev avsläppt i kumla på hemvägen hos elin, var hos henne med fanny och hanna
en stund först. Sen kom även Tea, Linus, Daniel, David, och Viktor. Då blev det pizza!!!♥
Sen köpte vi på oss massa gott och gick hem till elin och tittade på film. Lisa, Chrizze,
och William kom också. Tror jag fick med alla där,hihi:)

Sen hände det en massa grejjer under kvällen, slutade iallafall med att jag och hanna
somnade hemma hos elin, med taklampan tänd pga rädsla för spöken& läskiga gubbar
utanför fönstret.



Ohjust det! Hanna och jag köpte popcorn, tre pack. Yes, tänkte vi.. Fan vad vi ska
mula i oss popcorn nu!
Men...

Första påsen fick tydligen ligga lite för länge i mikron..

och andra påsen tydligen lite för lite..


Så där satt vi sen, med en påse kvar och var fett besvikna!!!!!!!

Avslutar detta inlägg med två oförberädda bilder



Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0