Det senaste från mig!

Jag har kommit in i någon slags alltidsugenpåpizza-period, då menar jag
riktigt feta pizzor,
med massa pommes på och mild sås. Såna här tankar
kan verkligen störa min koncentration vid alla tillfällen. Kommer bli spännande
att få följa mina matvanor när jag flyttar hemifrån! PIZZAFORLIFE (haha lame)

Sen vill jag bara säga att det är fan inte normalt för en 17-åring att vara såhär
hungrig (HAHA, skulle skriva RÄDD) för att vara ensam hemma, jag var nyss
nära på att ringa någon som kunde komma och hämta mig, och då hade jag varit
ensam hemma i ca 10 minuter. Jag slår på tvn och dricker ett glas kall mjölk.

Hejfördennagång



den här bilden döööödar mig. jag kommer inte kunna sova förrän jag har ätit en pizza
asså fan

pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0