Tisdag är det

Vad är mer avkopplande än att komma hem efter en
dag i skolan och slå sig ner i sängen med datorn i knät
och bara sitta där

(säker massor) men det är definitivt en av sakerna på
min lista
Förutom när mamma slår på damsugaren så man måste
resa sig för att gå och stänga dörren -________-

Sådär!


Idag har jag gjort
1. prov
2. redovisning
3. repat med daniel, niklas och hampus :)))  

och sen var vi ju på väldigt bra föreläsning by och about
Johan som hade haft anosexia i sina yngre dagar, han rasade
alltså från 65kg till 38, helt sjukt hur han både kunde ta
sig ner dit och tillbaka. otroligt bra föreläsning och nyttig för
vissa av oss ungdomar att lyssna på

ah

Hade inte så mycket mer att komma med idag
Så..... hejdå


Min hand ser gigantisk ut för att den är närmare camen
Min tumme ser skev ut för att den är det

He He :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0