It's a new generation

Eftersom jag hade en superawesome kväll igår
måste jag ju ta och berätta om den lite kort

right? :)


Mina vänner Tea och Mikael Lagé fyllde år förra veckan.
på samma dag faktiskt. 18 maj. så dom bestämde sig
för att ha en födelsedagsfest tillsammans hemma hos
Micke i pålsboda, haha. Igår alltså :)) ah

Det blev en jäkla massa krångel med skjuts/buss/whatever
till pålsboda från hallsberg. Så jag och Kevin satt och åt på
Milano och hade ingen aning om hur vi skulle ta oss vidare
då matilda skrev att hennes far kunde ställa upp och skjutsa
oss. Mig,kevin, matilda och Carl



     


Bara ler när jag tänker på alla roliga människor jag umgicks
och pratade med. Så jäkla grymt lyckad fest! Här kommer lite
bilder




Kevin tog med sig några kompisar till festen :)

 


HAHA, alltså det här
♥ ♥ ♥




SSSSSSSSÖTHANNA!























okej
jag tror vi bryter där

hahaha

tror det blev lite för galet där på slutet
precis innan alla åkte hem

Tackar
Nyqvist för skjutsen dit
Hagel för skjutsen hem
Mikael för festen
och 40 andra för en rolig kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0