Lyckligare än er alla

Det kanske var att överdriva, iallafall är jag välddddigt glad !! Igår fick jag ett mms av min älskade mamma, när jag öpppnade det kunde jag knappt tro mina ögon. Det var en bild på biljetter till Take That... åh jag bara ryser vid tanken. Kan inte fatta att jag kommer få se min älskade Robbie Williams. Det blir alltså en liten tripp till Köpenhamn - Danmark i sommar eftersom det är där dom spelar. 16 Juli. Fifaaaaaaaan , det har varit min dröm i tusen år !!



En liten bild på gabbarnas första år tillsammans, innan dom kickade Robbie. Nu är dom back for gooooooooood och jag ska på en av turnékonserterna i sommmar!!!!!!!!!!

/ hysterisk

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan va glad jag är för din skull gumman! :D <3

2011-03-20 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0