Träffad av blixten

tänkte följa strömmen och informera om att det åskar, väldigt
mycket facebookuppdateringar den senaste timman om åskan,
vem är den åskan?

Ne men, jag stod i duchen för ca tjugiofem minuter sedan och
rätt som det var bara vek sig mina ben och en obehaglig känsla
strömmade genom kroppen. väggen fångade mig. tog ett tag innan
jag insåg att jag fått en stöt av vattnet. vatten och elektrisitet är väl
inte en jättebra kombination. eller? kändes inte som det iallafall.
Så jag blev egentligen inte träffad av blixten, men man kan säga det.

:]]

Sjukt trött efter denna showdag, skulle kunna sovit hela eftermiddagen
men istället härdade jag ut och sparade varenda möjlig sovminut till
natten. Så nu säger jag godnatt, pusssssss

BY THE WAY
imorgon repar vi från 07.50 och är kvar i skolan till 18.00 då det är
showpremiär för alla som vill se. så ni som råkar vara i hallsbergs krokar
vid den tidpunkten imorgon kan gott ta er tid att komma och se oss!
endast 50 rikstaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0