This is what I've done

Nu kommer ännu ett jaghargjort-inlägg , det är det enda
jag skriver om haha :) jag gör det egentligen för att jag
själv ska kunna gå tillbaka och titta .



i tisdags ( jag skrev fel i förrförra inlägget , skrev att det
var måndag fast det var tisdag. sommarlovstecken!!) åkte
jag, diana och carro iväg till hallsberg och gymmade. efter
det skulle jag sova hos carro , så vi gick till ica å handlade
lite till kvällen

en jäkla massa sallad
en jäkla massa frukter
popcorn , glass & marabou

Tw och sebbe kom till oss, vi spelade lite kort och pratade.
sen höllll vi lite kontakt med rönneshyttaborna och dom
skulle åka till mc'd och käka kvällsmat sådär klockan elva
på kvällen så vi hängde med . på mopederna
 
snabbt, varmt och bekvämt


det här var den enda bilden jag hade från carro
smygfotarN
och eftersom jag inte ville fortsätta med nästa dag
utan en bild så fick det bli den här.

igår när vi vaknade satte vi oss på bussen mot askersund (inte carro, men jag
och diana) för att titta på niornas skolavslutning, minns hur kul det var förra året
när det var vi som gick nerför den där trappen, och stod och skrek i skrinderna.
dom har ett sjukt roligt år framför sig, ettan har varit guld !


finfinaaaaaaa kusin och moster! ♥

diana följde med mig hem . sen drog vi till hallsberg och var med john,axel & juniz,
vi våldgästade hemma hos krille och stannade där hela kvällen. sen kom det lite
mer folk. jätttttttekul dag/kvälll

lovisa, karin, diana och jag blev hemskjutsade av markus. det tackar vi för! nu ska
jag och sara bege oss ut på en löpar runda, ända till stjärnsundsslott, asbra :))



påväg mot konsum på
inlines och longboard




Nu: springa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0