Strålande väder, precis som i Japan

Diana och Agge kom hit redan runt elvasnåret, då packade vi en väska med fika, filt och gummiboll och drog oss vidare ut mot Harge - så jääääääääääääävla (no, jag tänker inte be om ursäkt för att jag svär) underbart!!!! så var vi där i några timmar och bara göttade oss på stranden. Spelade lite boll, skvätte ner varandra och fikade.

När vi kom hem fortsatte vi att steka i solen, hela dagen! Och nyss var vi ute på en springrunda, agge och jag typ tvingade diana att springa och hon skötte sig helt ok :D nu har vi alla duchat och sitter ute i solnedgången och väntar på grillat kött - mamma grillar.







Jag skulle skvätta ner agge men han doppade sig själv först! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0