Peace&Love

Skräll att man ligger hemma & är sjuk dagarna efter
peace. huvudet,halsen,armar,ben - allt värker. jag har
feber och snorar. tur ändå att man har jessica här hemma,
vi har tittat på två filmer idag :)

dock kan jag inte förstå att klockan redan är 19.00, haha
känns som det fortfarande är morgon. nu tänkte jag i alla
fall ta mig tid att ladda upp bilder ifrån festivalen


Frammme. Vet ni hur sjukt jobbigt det var att bära packningen? vi ville dööö


kö in til campingen

När vi skulle ställa upp tältet kom det fram tre killar och ville hjälpa oss
schysst som fan




när tältet väl var uppslaget tog vi en liten promenad och
pratade med lite människor :D:D





som sagt fick vi väldigt braiga grannar... hanna!!! :)








denna kille hette markus och var sjukt likt erik bårman!!!!!!! :D


sweetie






Niklas


Karrrrrrrrro




ordningen i tältet redan första kvällen!


Hälsade på hos Lisa och Amanda :)




En av grannarna
ganska sjukt likt steven stifler


frukooooooooost


fredrik, vi sa till honom att vi vlle ha skugga. han ba: okej, vänta då
sen efter tre min kommer han bärandes på ett tält och ställer det framför
oss. hahaha


det här är typ klockan fyra på morgonen. snacka om all night.




haha, enda som var vakna i campet, krigare


dagen därpå, påväg in på konsert.


maggio, lätt en av de grymmaste. synd bara att hon inte fick spela
på kvällen, då det var som mest drag.


30 seconds to mars
Jag stod vid utgången, där man absolut inte fick komma in, och grät-
för att jag tyckte dom var så bra. tillslut släppte vakten in mig ändå, fan
vad snälllt.


haaaaaaaha, lite busiga


hahaha, fick lite spö:D


skummis och häger


en slutkörd sean







grannnnnnnnne, alfed


vårat tält. min madrass ligger faktiskt där under..


the ark var så jäkla mkt bättre än vad man troddde. !


haha


the sounds, också grymma!


bad, någon morgon med
gustaf jessica ralle och sebbe


påväg till maskinennnnnnnnn
vad gör vi, ni kör vi


lovisa på någon axlar ;)


rasmus :]]]





Daniel Adams Ray spelade samtidigt som Bob Dylan men drog ändå
lika mycket publik som honom. När Daniel var slut gick vi till Dylans
scen för att hinna se honom och jag ska säga er, det var riktigt lamt!


Nä, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder faktiskt. Dom hamnar inte
ens i rätt ordning och jag svettas & är sjuk och trött.

Men grymt har det varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0