peace&love brought us here

I fredags åkte jag som sagt till örebro . där mötte jag upp
tjejgänget. Först gick vi och käkade på saigon (heter det så?),
kina mat och grejjer i allafall. Fffffint var det!
Har haft den där maten på hjärnan hela helgen, det var så gott.



sen drog vi oss mot torget och mötte upp sebastian och david, två killar
som vi var grannar med på peace&love. egentligen från strängnäs men
hursom helst fick dom låna en av deras brorsors lägenhet . hehe





bellllla :)






när klockan närmade sig 02.00 ringde sara en taxi som vi alla tjejer
trängde oss in i. i den åkte vi till bussen

 


hanna och jag lite nöjda i baksätet!!!!


haha!


på bussen träffade jag hannes haha!


det här är mina två nya,söta,korkade,roliga kompisar!
emma heter dom :))


:D

MYCKET VÄL GODKÄND KVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0