HELT GALET

Jag pratade med en kille innan jag åkte till peace & love
och han sa: det är den jobbigaste veckan på hela året men
även den roligaste.

och nu förstår jag verkligen. för ena studen har man tänkt
jag vill hem till mitt hus, min säng, min familj - NU, och nästa
stund: jag vill aldrig aldrig aldrig hem härifrån!!!

Men nu är jag hemma iallafall, och veckan har varit sjuk.
Jag vet inte hur många gånger jag blivit visiterad, hur många
gånger jag skakat hand, frågat efter namnet och glömt det
efter en sekund, hur många personer jag undrat vart de bor
utan att egentligen bry mig, hur många mange-or jag har stött
på, hur många gånger man kollat sig i spegeln och sedan ångrat
sig att man gjordet, hur få antal timmar sömn man fått, hur
många bra band man sett, hur många nya vänner man fått, hur
många gånger man nästan spytt av stanken vid bajjamajjorna,
hur gott det är med fyllekäk bestående av knäckebröd och mjuk-
ost, hur fuucking kul det har varit!!!!!!!

Sen har man inte haft den bekvämaste sovplatsen. Vårat tält
förvandlades till gårinteattbeskriva, men det var....... stökigt

-

festival
fan jag älskar festival. varenda jäkla människa är trevlig. alla
är galna, inget är konstigt, stämning är på toppppp. + artisterna,

konserterna har varit bäst! sånt jävla drag,skrikande publik och
händer i luften. bäst var maggio, 30 seconds to mars, the sounds,
the ark, daniel adams ray, maskinen.

Några som också var bäst var våra grannar. Jag tyckte iallafall
om dom jättemkt :))) sjukt glad att vi hamnade där vi hamnade.

Veckan har varit grym.
Nu längtar vi tills nästa år.


Gick in och tittade besökarstatestiken för denna vecka då jag varit
borta, och det verkar som de flesta hade koll på att jag kom hem idag.
För ni har legat lågt hela veckan, eller så är det så att alla mina läsare
har varit på peace&love och inte haft tillgång till dator.





ANTAR ATT DET ÄR BILDER NI VILL SE. OCH JAG HADE
TÄNKT ATT LADDA UPP DOM, HAR ÄVEN EN DEL FILMER.
MEN IDAG ORKAR JAG VERKLIGEN INTE. SÅ NI SOM VILL
SE BILDER FÅR KLICKA ER IN PÅ MIN FACEBOOK OCH SE.

KLICKA HÄR FÖR ATT HITTA MITT PEACE&LOVE ALBUM
PÅ FACEBOOK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0