ni vet kumla ♥

igår tog jag bussen till hallsberg med diana och agge, där mötte vi upp matilda innan vi hoppade på nästa buss mot kumla. på stationen väntade elin och chrizze, det blev en galet myskvälll, igen, hemma hos elin. fast agge och diana tog tidiga bussen runt 9, jag hade tänkt att sova kvar med ångrade mig sedan och åkte hem 2.15 .. vaknade upp när bussen var framme i askersund med massa dreggel runt munnen och på jackan HAHA, sov hos moster och kusin ♥


haha jag har fått lockar i min lugg. har fått de nu den senaste månaden, skitsnygga korkskruvar :)


inte snyggaste bilden, men man ser lockarna iaf :)

Dags att ta tag i allt plugg, har ju BARA..
engelska - bok redovisning
historia - muntlig redovisning
naturkunskap - muntlig redovisning
matte - prov
samhällskunskap - skriftlig redovisning
svenska - muntlig redovisning
..inom två veckor.

just nu håller jag på med den minst viktiga av dom (såklart). det är den svenska muntliga redovisningen, man ska berätta om en känd person, vem väljer jag? ROBBIE WILLIAMS såklart. minst viktiga läxan men mest roliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0