elin halkade på busstationen HA

sov hos elin inatt! tänkte kolla hocketmatch men struntade i det. vi var med emelie (även kallad Solen) igårkväll, sen gick elin och jag hem och skulle käka kvällsmat, men då smsar tea att hon också vill sova över, så vi mötte henne. sen somnade vi alla tre ihoptryckta i elins säng. imorse när vi skulle gå till bussen var det ju ashalt, elin prickade in en as snygg halkning precis vid stationen inför alla :D hahha sötnos!!!

första dagen i skolan, inte alls jobbigt då man går i samma klass som sina bästavänner! fatta kul vi har! efter skolan följde diana, elin, matilda och tea med mig hem. mamma lagade mat till oss, sen kollade vi show-inspelningen samtidigt som diana och mamma bakade en kaka åt oss, som blev liiiite kladdig men skitgod! sen skjutsade jag in dom 40 minuter för tidigt till bussen. HA! puss ♥

lägger upp lite bilder på oss från
några olika tillfällen som jag
glömt att ladda upp:


pizzakvällen hos matilda för några kvällar sedan


jag och älskling igårkväll!


babes idag





How can you look away after these things u told me? It's not that hard to say Hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0