Im lost without you, Elin

nu måste jag skriva av mig lite, för de här dagarna har varit så awesome så jag vill minnas.det här blir ett lång inlägg, ni behöver inte läsa hela. Jag vill bara minnas för mig själv, haha.  biler först.


min mupp






bårman tkte mitt vattenglas såg så trist ut


igårkvällll, chrizze :)


muppp, jag älskar dig!

I fredags fick vi ju lov, då följde jag med elin hem efter skolan för att sova där. Vi åt med hennes familj, hade lunchkonsert för hennes pappa och spelade även lite piano i brist på annat att göra. Sen träffade vi David några minuter när han kom från tåget, satt på maxi och bara pratade. Sen ringde charla och blaxmo så vi gick hem till dom, lääängesen man träffas Adam (charla,draken). Vi spelade kort och flummade galet. När vi kom hem var klockan runt halv ett, då kom Broder Daniel. Vi käkade chips och kollade på film. Han skulle hem efter filmen men vi somnade, runt fyra vaknade jag med nackspärr i fotöljen pga av att daniel snarkade så mkt. Jag gick och la mig, vid sju på morgonen gick daniel hem så elin kom och la sig bredvid mig i sängen.

På lördagen när vi vaknade tog vi en promenad i det fina vintervädret. Sen tvingade jag (och hennes familj) henne att storstäda sitt rum. Det var snabbt gjort på tre timmar typ, haha. Vi duchade, fixade oss och träffade emelie andersssson :) vi gick över till erik och daniel och kollade film med dom. hem och käka. hem till emelie och se slutet på melodifestivalen, sen gick vi ut och träffade P.Snäll, vi tog med honom hem till elin där vi kollade tv och spelade kort. Elin och jag somnade runt två när både emelie och pontus gått hem.

På söndagen, igår när vi vaknade gick vi till elins mormor en stund. Sen hann vi bara hem och ducha, fixa oss och fika med elins släkt (ebba, elins lillasyster fyllde) innan vi var tvugna att sätta oss på bussen in mot örebro. Mötte upp hanna där, käkade donkan där vi träffade linus, tea,micke och hans kompis. Vi gick till folketshus där det var konsert. Pray for tomorrow, Embrace Elijah och två andra band spelade. Jättekul kväll! :) elins mamma hämtade oss runt tio, när vi kom hem hämtade vi upp emelie och åkte hem till elin och la oss framför tvn och chillade hela kvällen. trötta tjejer.

Måndag. Hahahah elin sjöng för sin syster imorse, redan klockan åtta för den lilla söta kunde inte sova. När hon kom in till mig i rummet igen smög hon så jag inte skulle vakna, för om jag vaknar kan jag inte somna om, men när vi fick ögonkontakt så viskade hon, med den mest irriterade rösten ni kan tänka er "sooov bara, sov!!" haha, vilket jag gjorde. Klockan elva när jag vaknade igen ställde jag mig i sängen och hoppade så elin vaknade. Vi käkade frulle och tog en promenad till Ica, sen var det bara att packa ihop allt och sätta sig på bussen. FÖR jobbigt att säga hejdå till elin efter tre nätter hos henne! Jag mötte upp diana i Hberg, vi gymmade och nu är jag hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0