Hej alla människor

Kan inte avgöra om den här veckan har gått snabbt eller sakta. Eftersom vi gör exakt samma sak i exakt samma lokal i ca tusen dagar så blir alla dagar som en enda lång klumpdag... :) Dagarna har sina jobbiga stunder men den har dock dubbelt så många roliga stunder.

Igår skullle jag och fannny julshoppa, hon kom på i sista sekund att hon inte ville åka in till örebro utan till marieberg, och det var den mest ovärdaste idéen hon haft -

det blev så att jag fick spendera
en timma på bussen dit
en timma på marieberg
och exakt två timmar på bussresan hem

dock hann vi trycka i oss tre stycken fucking cheesburgare på mc'donalds. ASGÖTT, inte alls skitmätta osv.. hehe.

Sen var det ju faktiskt ganska mysigt att åka bussen och stressa runt, så länge jag får göra det med min bästa tjejsnutttelutttaaaafanny! ♥ tror det ska bli hennes nya namn.. haha, PUSS



om ni undrar vad det är på min högra kind (vänster på bilden) så är det INTE EN BRÄNNSKADA
utan fannys hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bra då vet ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0